2014. nov 26.

30 milliárdot költünk játékra, de csak 7 percet beszélgetünk

írta: dreamtravel
30 milliárdot költünk játékra, de csak 7 percet beszélgetünk

Egyes kutatások szerint: az átlag magyar, naponta csak 7 percet foglalkozik gyermekével. E megdöbbentő adatokra szeretné felhívni a figyelmet a sárvári fürdő. A helyzet javítása érdekében egy nemzetközi játékgyártóval fogott össze. A bécsi cég még arra is vállalkozott, hogy   7 forintos fürdőbelépőket csomagol Magyarországon forgalomba kerülő játékai mellé annak érdekében, hogy segítse a családok együttlétét.

 

gazdok_1.JPG

 

Németországban és Ausztriában jóval több készségfejlesztő társasjátékot vásárolnak a családok, mint Magyarországon. Nálunk leginkább karácsonykor és húsvétkor vesznek a szülők nagyobb értékű ajándékot 3-14 éves gyermekeiknek. Éves forgalomban mindez 30-40 milliárd forintot tesz ki. Ehhez jön még hozzá a videojátékok piaca, amely becslések szerint, 13-15 milliárd Ft körül mozog évente. Az novemberben és decemberben, a magyar játékkereskedők akkora forgalmat bonyolítanak le, mint az azt megelőző tíz hónap teljes bevétele. Ausztriában és Németországban nincs ilyen mérvű kilengés, noha az említett országokban is nő a forgalom karácsony tájékán.

kinevet.JPG

 

Nálunk sajnos leginkább ilyenkor vásárolnak, a család minden tagját megmozgató társasjátékokat is. Holott az ilyen játékokra egész évben szükség van. Sokat segítenek ezek a család tartalmas szabadidős tevékenységeinek kialakításában. Mindez nem véletlen.  Osztrák és német pszichológusok tapasztalatait is figyelembe veszik akkor, amikor egy társasjátékot dolgoznak ki a gyerekek számára. A mai modern játékok, többnyire mind segítik a logikai gondolkodás, a koncentráció fejlesztését, a társas érintkezés szabályainak megtanulását. Sok esetben az otthoni játék, segíti az iskolaéretté válás folyamatát is. A nagyobbak komoly tudományos ismeretekre is szert tehetnek a társasjátékok feladatainak megoldása által. Legyen szó, akár a botanikáról, az elektromosságról, vagy az emberi testről.  Mindemellett, a családi kohéziót is erősíti ez a fajta szabadidős tevékenység. Ezért is fontos lenne, hogy többet játszunk gyermekeinkkel.  – állítja  Mag. Dieter Strehl, az osztrák tulajdonú Piatnik Budapest Kft. ügyvezetője.

familly.JPG

Vancsura Miklós, a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő igazgatója szerint: a társasjáték mellett, a közös kirándulás, az utazás, a fürdőzés, a kalandparkban való játék, mind-mind segítheti a közös idő tartalmas eltöltését. Ezért is örülnek annak, hogy karácsony előtt, egyes Bécsben gyártott, de Magyarországon forgalomba kerülő társasjátékhoz egy – egy darab fürdőbelépőt is csomagolnak. A fürdőbelépőkhöz, minden, a piatnikbolt.hu webáruházban történő vásárlás alkalmával, valamint a jateknet.hu webáruházban történő vásárlások során juthatnak hozzá az érdeklődők!

bumm.JPG

A speciális fürdőbelépők tulajdonosai 7 Ft-ért mehetnek be a gyermekbarát fürdőbe. 7-forintosos jeggyel, azokat a családokat szeretnénk jutalmazni, akik tudják, hogy 7-perc beszélgetés naponta, szinte semmire nem elég. Mint mondta: a 7 forintos belépőkből 10.000 darabot gyártottak. A társasjátékok vásárlói mellett, azokat is szeretnék megjutalmazni, akik a fejlesztik gyermekeik szociális érzékenységét, vagy múzeumba viszik gyermekeiket. Éppen ezért idén télen, azok is kapnak 7 forintos fürdőbelépőt, akik Budapesten, a Mikulásgyár Premier Outletbe kihelyezett 3-as számú üzemébe visznek majd ajándékot a rászorultaknak. Balatonfüreden pedig azokat a családokat jutalmazzák, akik eljönnek a Vaszary Villa karácsonyi eseményeire, ahol a hamarosan kezdődő Picasso kiállítást népszerűsítik.

Szólj hozzá